12 Ağustos 2014 Salı

 Neden yazıyorum? Ben Kimim? Amacımız Ne?

  Dostlar, bir yerden lafa girmek gerekirse yıllar boyu yasal bahis yapan biri olarak defalarca tek maçtan yattım. Yahu 1 tane bilemedin 2 tane bankom var sonuçta. Ben mecbur muyum o bankolarımın yanına 2-3 maç daha eklemeye ? Evet mecburdum. Mecburduk. Maalesef hala mecbur olan arkadaşlar, abiler ve kardeşler var. Peki ne yapacağız ? Elbette ki canlı bahis hizmeti veren ve lisansı olan güvenilir sitelerde oturduğumuz yerde bahis yapacağız. Canlı bahis, her maç tek maç ve istersek kombine hatta ve hatta sistem. " E biz zaten biliyoz lan bunu " diyen arkadaşları duyar gibiyim. Dostlar size bilgiçlik taslamak için yazmıyorum. Benim yazma amacım canlıdan haberi olmayan ya da güvenemeyen para yatırma olsun çekme olsun yöntemlere yabancı olan abi, dost ve kardeşlerime yol göstermek.  Rehber olmak.

   Özet olarak blog içeriği;

  • Canlı Bahis ve bu hizmeti veren güvenilir siteler.
  • Para yatırma ve çekme yöntemleri hakkında bilgi ve tavsiyeler.
  • Poker, rulet, BlackJack ve hatta slot makineleri hakkında uyarı ve tavsiyeler.
  • Elimden geldiğince bu konular hakkında yazılmış güvenilir makale ve yazıların burada derlenmesi, bilgi paylaşımı.
  • Eğer burada belirli bir kitle oluşturursak birbirimize karşı maç tavsiyesi, bahis stratejileri ve istatistiki bilgiler konusunda yardımlaşma. -TABİ Kİ HİÇBİR KARŞILIK BEKLEMEDEN-
  Bu ve buna benzer içeriklerden oluşmasını umuyorum dostlar. Sizlerinde yardımlarını bekliyorum. Olurda bu bloğa denk gelen dostlar kendi tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim.

  Peki ben kimim ? Çok değil 24 yaşındayım. Üniversiteyi bu sene bitirdim. Ortaokul (ciddiyim) ve lise yıllarında yasal bahis oynadım. Fakülte zamanları ise canlı bahisle tanıştım ve o gün bu gündür düzenli canlı bahisçiyim. Neredeyse her sitede oynadım çeşit çeşit yöntemlerle para yatırdım ve çektim. Yanlızca spor bahsi değil, poker, rulet, black jack, tavla, slotlar, sanal ligler , tombala ve hatta zar vs.  Ve amacım diğer bahis severlere biraz olsun yardımcı olabilmek.

  Öncelikle beni en çok teşvik eden  çeşitli forum ve sitelerin yorumlarında çok sık rastladığım canlı bahis olayından çekinen kişiler oldu. Haklı çekinceler elbette. Hadi parayı yatırdık ya çekemezsek düşüncesinde. Haklılar çünkü bunu yapan sitelerde oldu. Ama ben kendim tecrübe ettiğim ve lisansı olan yıllardır hizmet veren siteleri burada önereceğim ve uzak durulması gereken siteleri ise aynı zamanda burada teşhir edeceğim.

 Umarım birilerine faydam olur. En kısa sürede içerik eklemeye başlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder